środa, 17 lipca 2013

Mama muminków

Już jakiś czas temu kupiłam książkę Boel Westin, jednak długo nie mogłam się za nią zabrać. Głównie dlatego, że biografia Tove Jansson ma ponad 500 stron i jest dość pokaźną księgą. Ciężko ją wziąć (dosłownie) ze sobą i czytać na przykład podczas jazdy autobusem czy pociągiem. Cóż... chyba zacznę bardziej doceniać nowoczesny "styl" czytania na elektronicznych urządzeniach.

Książka jest bogato ilustrowana, są tam zarówno szkice, jak i zdjęcia. Bardzo mi się podoba skład i wydanie książki...no i papier bardzo ładnie pachnie :D

Póki co przeczytałam pierwszy rozdział i jestem zachwycona. Tove miała ciekawe i barwne życie, więc z pewnością książkę szybko będzie się czytało. A do tego moje ulubione Skandynawskie klimaty... ^^ i Muminki, które oglądałam jako dziecko. Jak tylko skończę, podzielę się wrażeniami.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz